Verzorgenden IG Hoek van Holland Zorg Thuis (EMZ)

Als verzorgende IG ben jij een sterke schakel, die er mede toe bijdraagt dat je samen met je team de zorg en ondersteuning voor de cliënten waarborgt. Wegens uitbreiding van ons cliëntenbestand in de regio Hoek van Holland Zorg Thuis is Stichting Humanitas Rotterdam voor dit team op zoek naar meerdere verzorgenden IG.

Waar ga jij werken?

Je komt te werken in een team dat in ontwikkeling is. Het team in Hoek van Holland wordt ondersteund door de wijkverpleegkundige en de manager om gezamenlijk op zoek te gaan naar de best mogelijke oplossingen voor de cliënten. Wij bouwen op elkaars deskundigheid en professionaliteit. Geen dag is hetzelfde, wat het werken bij dit team juist zo leuk maakt.

Hoe ziet jouw rol eruit?

Denk jij ook in mogelijkheden? Jij weet wat de cliënt doormaakt, jij bent de expert! Wil je graag met je teamleden en de verpleegkundige de best mogelijke zorg bieden? Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou!

Wij bieden een zelfstandige functie waarbij je toch ook samen met je team werkt. Geen dag is hetzelfde!

Welke talenten en ervaring neem je mee?

Natuurlijk bezit je het diploma verzorgende IG, ben je flexibel inzetbaar, zelfstandig, beschik je over probleemoplossend vermogen en ben je bij voorkeur in het bezit van eigen vervoer (auto of brommer). Daarnaast ben je communicatief vaardig, beschik je over empathisch vermogen en ben je een actief teamlid. Je kunt goed zelfstandig werken, maar je werkt ook goed samen in een team.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract);
  • Contracturen die afgestemd zijn op jouw voorkeur, variërend van 0 tot 24 uur per week;
  • Een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Salariëring in FWG 35, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal €2.200,70 en maximaal € 2.937,68 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;
  • Mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jorina Gelderblom, Manager Zorg Thuis via 06 22217267. Hebben wij jouw interesse gewekt? Solliciteer nu!

Stuur je sollicitatiebrief en cv onder vermelding van “VIG Hoek van Holland ZT” via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Verzorgenden IG Hoek van Holland Zorg Thuis (EMZ)