Verzorgenden IG, locatie De Leeuwenhoek, doelgroep PG, Somatiek en GGZ

Voor het bekende verpleeghuis De Leeuwenhoek op de West-Kruiskade zoeken wij verzorgenden IG die graag met de doelgroep PG, Somatiek en GGZ willen werken. Een kleurrijke locatie midden in de stad, op 3 min. lopen van het Centraal Station, een werkplek waar jij je zeker thuis zult voelen.

Waar ga jij werken?

De Leeuwenhoek is een kleurrijke locatie in het hart van Rotterdam. Kleurrijk door haar bewoners en omgeving, maar ook door de binnentuin met meer dan honderd geschilderde vlinders, bloembakken en 25 straattegels, die door de bewoners van de Leeuwenhoek naar eigen inzicht zijn geschilderd. Op deze locatie wonen zowel cliënten met een somatische, psychogeriatrische indicatie of een GGZ indicatie.

Veel bewoners wonen hun hele leven al in deze kleurrijke historische buurt. Onze 102 bewoners vormen met circa 70 vrijwilligers en 109 collega’s een hechte gemeenschap midden in Rotterdam op de West Kruiskade op loopafstand van het Centraal Station. In deze gemeenschap zijn we gewend om open met elkaar in gesprek te gaan. Daardoor werken we met heel veel plezier en enthousiasme op deze bijzondere plek.

Wil je nog meer weten over waarom het zo leuk is om bij De Leeuwenhoek te werken? In dit filmpje nemen collega’s je mee voor een meeloopdag,

Klik hier voor meer informatie over de Leeuwenhoek.

Hoe ziet jouw rol eruit?

De teamleden zijn trots op deze werkplek en willen graag een verzorgende IG erbij, die hen helpt om de kennis en vaardigheden nog verder te ontwikkelen en zo de kwaliteit van zorg voor de bewoners te waarborgen. Je krijgt tevens een rol als koploper in het op orde brengen en houden van actuele kwaliteitsthema’s voor deze locatie. Wij zoeken een talent in de zorg met ervaring en met beide voeten in de klei kan staan en het hoofd niet op hol laat brengen. Met andere woorden: in piektijden de handen uit de mouwen steken, de kwaliteit op peil houden en het verzorgen van een klinische les is voor jou vanzelfsprekend.

Samen met je collega’s werk je aan een omgeving waarin de bewoners zich prettig en comfortabel voelen als zij jou benaderen met hun gezondheidskwesties. Jij hebt een hart voor onze bewoners en weet wat ze doormaken. Jij bent de expert.

Welke talenten en ervaring neem jij mee?

Je denkt natuurlijk in mogelijkheden en oplossingen en je geeft de best mogelijke zorg. Natuurlijk bezit je het diploma verzorgende IG en ben je flexibel inzetbaar. Daarnaast ben je communicatief vaardig, beschik je over empathisch vermogen en een dosis humor. Je kunt goed zelfstandig werken, maar je werkt ook goed samen in een team. Herken jij je hierin? Solliciteer dan bij De Leeuwenhoek. Zij kijken uit naar jou.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract);
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden;
  • Salariëring in FWG 35, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal € 2.200,70 en maximaal €2.937,68 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Een arbeidsovereenkomst met uren in onderling overleg;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, 8% vakantiegeld, fietsplan, collectieve zorgverzekeringen, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering;

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tessa van ’t Wout, afdelingscoördinator, via telefoonnummer 06-83108176. We bieden ook een meeloopdag of een kopje koffie voor meer informatie.

Stuur je sollicitatiebrief en CV via deze sollicitatieknop Solliciteer directof mail beide documenten onder vermelding van “verzorgende IG Leeuwenhoek” in de onderwerpregel naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Kijk ook eens op: Kunstatelier De Leeuwenhoek

Verzorgenden IG, locatie De Leeuwenhoek, doelgroep PG, Somatiek en GGZ