Wijkverpleegkundige Spijkenisse

Als wijkverpleegkundige heb je een uitdagende functie met veel vrijheid. Je benadert zelfstandig huisartsen, gezondheids- en welzijnsdiensten en werft actief cliënten. Je bent de spin in het web van de zorg, een netwerker en je ondersteunt en coacht meerdere teams met complexe zorgvragers. Vanwege het groeiende aantal cliënten is Stichting Humanitas Rotterdam voor de regio Spijkenisse op zoek naar meerdere wijkverpleegkundigen.

Waar ga jij werken?

Je komt te werken in een team dat in ontwikkeling is. De collega’s van dit team bouwen op elkaars deskundigheid en professionaliteit. Wij werken volgens het kwaliteitskader wijkverpleegkundigen. Geen dag is hetzelfde, wat het werken bij dit team juist zo leuk maakt.

Hoe ziet jouw rol eruit?

Als wijkverpleegkundige benader je zelfstandig huisartsen, gezondheids- en welzijnsdiensten en werf je actief cliënten. Je bent de spin in het web van de zorg, een netwerker en je ondersteunt en coacht meerdere teams met complexe zorgvragers. Je krijgt veel zelfstandigheid, maar ook collegiale samenwerking.

Welke talenten en ervaring neem je mee?

Vooral ervaring als wijkverpleegkundige in de thuiszorg en dat je stevig in je schoenen staat. Je bent een teamspeler, hebt geen 9-tot-5-mentaliteitn, beschikt over coachende vaardigheden, hebt een ondersteunende houding naar de cliënt en zijn netwerk en je bent oplossings-, resultaat- en klantgericht.

Daarnaast:

• Ben je in het bezit van het diploma Verpleegkundige niveau 5 (HBO –V en ben je BIG-geregistreerd
  • Beschik je over eigen vervoer (brommer of auto).
  • Heb je humor, empathisch vermogen en kennis van de sociale kaart;
  • Kennis van Ohama en ervaring met indiceren is een pré.

Herken jij je hierin? Solliciteer dan bij dit team. Zij kijken uit naar jou!

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract);
  • Een aanstelling voor 16 uur per week of een aanstelling voor 32 uur per week (afhankelijk van jouw voorkeur);
  • Een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking
  • Salariëring in FWG 50, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal € 2.863,68 en maximaal € 3.942,98 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;
  • Mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)
Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jorina Gelderblom, Manager Zorg Thuis via 06 22217267. Hebben wij jouw interesse gewekt? Solliciteer nu!

Stuur je sollicitatiebrief en cv onder vermelding van “wijkverpleegkundige Spijkenisse” via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Wijkverpleegkundige Spijkenisse