Bijbaan StudentenFlexbureau

Ben je op zoek naar een bijbaan in de ouderenzorg naast je verzorgende of verpleegkundige opleiding? Kan je alleen in de weekenden werken of ben je juist heel flexibel? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Samen met jou gaan we op zoek naar de mogelijkheden binnen Stichting Humanitas. Met zo’n 200 andere studenten wordt je via het Studenten Flexbureau ingezet binnen diverse takken van de organisatie. Je werkt intensief samen met cliënten, medewerkers, mantelzorgers en vrijwilligers. Daarnaast krijg je alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en ben je gegarandeerd van een zinvolle bijbaan.

Dit ben jij

• Je volgt de opleiding MBO-Helpende Zorg & Welzijn, MBO-Verzorgende IG of MBO-Verpleegkundige of HBO-Verpleegkundige en je hebt daarbij één stageblok afgerond of beschikt over het diploma Helpende Zorg & Welzijn;
  • Affiniteit met onze doelgroep: ouderen binnen verpleeghuizen;
  • Je bent 18 jaar of ouder.

Wat ga je doen?

Afhankelijk van je opleiding kijken wij naar welke functie het beste bij je past binnen de ouderenzorg.

Wat bieden wij jou?

• Flexibele bijbaan naast je opleiding of studie;
  • Een informele bedrijfscultuur, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Afwisselende werkzaamheden;
  • Je bepaalt zelf waar en wanneer je werkt;
  • Mogelijkheden om binnen de organisatie door te stromen naar een vaste baan.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Wendy van Herk, coördinator Flexbureau via wvherk@stichtinghumanitas.nl.

Hebben wij jouw interesse gewekt? Solliciteer nu! Stuur je sollicitatiebrief en CV via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl. Vergeet niet om te vermelden dat je solliciteert bij het Studentenflexbureau.

Bijbaan StudentenFlexbureau