Verzorgende IG/ verpleegkundige Skala GGZ

Ben jij een verzorgende IG of verpleegkundige die ook buiten de lijntjes kan kleuren en van uitdaging houdt? Word jij enthousiast van de geestelijke gezondheidszorg gecombineerd met somatische problematiek? Kom dan werken bij Skala.

Waar ga jij werken?

De Skala biedt begeleiding en zorg aan alcohol- en/of drugsverslaafde cliënten van 45 jaar en ouder, deels met een dak- en/of thuisloos verleden. Er is sprake van GGZ-problematiek, in veel gevallen een dubbele diagnose (zowel verslaving als psychiatrisch). Veel van deze cliënten behoren tot de zogenaamde groep van zorgmijders, die met veel geduld en expertise van ons team begeleiding hebben geaccepteerd en daarmee geen overlast meer veroorzaken voor hun omgeving.

De locatie is goed te bereiken met OV, fiets en auto. We hebben ook een terras met waanzinnig uitzicht op de skyline van Rotterdam, waar je in je pauze van kan genieten.

Wat ga je doen?

Je biedt kwalitatief verantwoorde zorg aan verslaafde ouderen of ouderen met een psychiatrisch verleden. Dit maakt de Skala uniek, de specifieke zorgbehoefte is anders dan de ‘reguliere’ groep cliënten verzorging en verpleging. Onze deskundigheid bevindt zich op het snijvlak van enerzijds medisch-psychiatrische en somatische behandeling en anderzijds de sociaal-maatschappelijke dienstverlening. Je verzorgt en ondersteunt cliënten bij hun dagelijks functioneren, verpleegtechnische handelingen en ADL zorgtaken. Je bent continu aan het schakelen ook heb je regelmatig contact met de artsen.

Welke talenten en ervaring neem je mee?

Wij zijn op zoek naar meerdere collega’s met een verzorgende IG /verpleegkundige achtergrond.

Functie-eisen:

• Diploma verzorgende IG of verpleegkundige;
  • Big geregistreerd (als je verpleegkundige bent);
  • Bevoegd en bekwaam zijn in diverse verpleegtechnische handelingen is een pré;
  • Affiniteit en ervaring met de doelgroep psychische en/of psychosociale en/of verslavingsproblematiek;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent goed in het onderhouden van in- en externe contacten van de cliënt (direct betrokkenen;
  • Reflectie vermogen;
  • Motiverende gesprekstechnieken kunnen toepassen;
  • Vermogen om te stimuleren, activeren en motiveren;
  • Flexibiliteit, creativiteit en snel kunnen anticiperen op diverse situaties.

Daarnaast bezit je de volgende skills:

• Stressbestendigheid;
  • Overtuigingskracht;
  • Zelfstandigheid;
  • Vermogen om te stimuleren, activeren en motiveren;
  • Flexibiliteit, creativiteit en snel kunnen anticiperen op diverse situaties.

• Een dienstverband van 24 – 36 uur per week (afgestemd op jouw persoonlijke voorkeur);
  • Salariëring conform de CAO-VVT schaal 40, 45 of 50 afhankelijk van je diploma en ervaring. Het salaris bedraagt minimaal € 2.422,65 en maximaal € 3.942,98 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Een uitdagende werkplek in een klein team;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, het fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;

Mocht je vragen hebben, bel dan naar Jasper de Kind, coördinator GGZ, telefoonnummer 06- 22 15 73 67. We bieden een meeloop ronde om je een goed beeld te geven van het werkveld.

Hebben wij jouw interesse gewekt? Stuur je sollicitatiebrief en cv onder vermelding van “Skala” via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl. Interne kandidaten hebben voorrang bij geschiktheid.

Als je CV en motivatie geschikt zijn, nodigen we je graag uit voor een kop koffie. Bevalt de kennismaking van beide kanten goed, dan word je uitgenodigd voor een tweede gesprek. Als we beiden positief zijn, dan kun je per direct aan de slag.

Over Stichting Humanitas

Verzorgende IG/ verpleegkundige Skala GGZ