Psychodiagnostisch medewerker

Stichting Humanitas is per juni 2022 op zoek naar een enthousiaste en ervaren psychodiagnostisch medewerker (aantal uren in overleg).

Waar ga jij werken?

Stichting Humanitas levert onder meer zorg aan cliënten in verpleeghuizen met een somatische, revalidatie en psychogeriatrische indicatie (mensen die vanwege hun lichamelijke aandoening(en) of dementie niet meer thuis kunnen wonen, of mensen die moeten revalideren). De afdeling psychologie werkt op verschillende intramurale locaties van Humanitas in de regio Rotterdam.
Als psychodiagnostisch medewerker maak je deel uit van de vakgroep psychologie. De vakgroep bestaat uit: 1 GZ-psycholoog, 2 PioG’s, 8 basispsychologen en een psychodiagnostisch medewerker.

Je bent als psychodiagnostisch medewerker inzetbaar op alle intramurale locaties in Rotterdam en, indien er diagnostische vragen zijn, ben je ook extramuraal inzetbaar.

Hoe ziet jouw rol eruit?

•  Zelfstandig voorbereiden en afnemen van neuropsychologisch onderzoek;
  • Uitwerken en scoren van testen;
  • Afnemen van hetero-anamneses bij familieleden van cliënten;
  • Rapporteren van resultaten en terugkoppeling aan de psycholoog;
  • Beheren van de testbibliotheek.

Welke talenten en ervaring neem jij mee?

• Afgeronde HBO opleiding Toegepaste Psychologie;
  • Affiniteit met de doelgroep ouderen;
  • Kennis van en ervaring met neuropsychologische diagnostiek in de ouderenzorg is een pré;
  • Een (pro-)actieve, nauwkeurige werkhouding en een betrokken rol binnen het psychologenteam.

• Een plezierige en collegiale werksfeer;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 8 tot 36 uur (afhankelijk van jouw persoonlijke voorkeur);
  • Een jaarcontract met mogelijkheid tot verlenging;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, 8% vakantiegeld, fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;

Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen Sadhena Ganpat, psycholoog, telefoonnummer 06 – 23596568. Onder het genot van een kopje koffie of thee beantwoordt zij graag al je vragen of neemt je mee voor een rondleiding over een van onze afdelingen. Ook een meeloopdag behoort tot de mogelijkheden.

Stuur je sollicitatiebrief en cv onder vermelding van “Psychodiagnostisch medewerker” via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Psychodiagnostisch medewerker