Verpleegkundige Berberishof

Ben jij een enthousiaste (kwaliteits)verpleegkundige met hart voor de ouderenzorg die graag op een kleinschalig wooncomplex wil werken? Dan is Humanitas op zoek naar jou!

Waar ga je werken?

De Berberishof is een wooncomplex voor bewoners met een psychogeriatrische indicatie, gericht op kleinschalig wonen met een huiselijke sfeer, waarbij je veel aandacht aan de bewoners kunt geven. De bewoners hebben een eigen kamer, maar komen samen in de gezamenlijke woonkamer waar bijvoorbeeld gezamenlijk wordt gegeten.

Het gebouw is verdeeld over 3 verdiepingen waar 6 tot 8 bewoners woonachtig zijn. De locatie ligt in de wijk Schiebroek en is goed bereikbaar met het OV, de fiets of de auto. Parkeren is kosteloos.

Klik hier voor meer informatie over deze locatie: Berberishof.

Welke talenten en ervaring neem je mee?

Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel bewoners als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent uiteraard in het bezit van het diploma verpleegkundige en BIG-geregistreerd.

Wij zoeken iemand die open en transparant is in het handelen en in staat is om feedback te geven en te ontvangen. Iemand die de mening van een ander kan respecteren en anderen de ruimte kan geven om te groeien en stappen te zetten. Verder moet je zelfstandig kunnen werken, maar ook een teamplayer zijn.

Hoe ziet jouw rol eruit?

Als verpleegkundige heb je, naast dagelijkse zorg, een coördinerende en coachende rol. In nauwe samenwerking met jouw collega-verpleegkundige en de locatiemanager besteed je veel aandacht aan kwaliteit van zorg, het realiseren van continue verbeteringen en het ontwikkelen van medewerkers op gebied van zorg en kennis in teams. Je adviseert en ondersteunt de locatie manager en opleider daarbij vanuit de eigen professionaliteit en coacht en ondersteunt medewerkers.

Werktijden/werkdagen: onregelmatig (dag/avond). De ingangsdatum van deze functie is per direct.

• Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd (uren per week in overleg te bepalen);
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Salariëring in FWG 45, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal € 2.573,52
    en maximaal € 3.471,49 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;
  • Mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)
Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jacqueline van der Torre, Locatiemanager. Je kunt haar bereiken op 06-19383099.

Stuur je sollicitatiebrief en CV onder vermelding van “verpleegkundige Kristal” via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar: sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Verpleegkundige Berberishof