Verpleegkundige Terras aan de Maas Spijkenisse

Ben jij een ervaren verpleegkundige die het hoofd niet snel op hol laat brengen, de kwaliteit van de zorg op peil wil houden en de dag van de bewoners graag de moeite waard maakt? Ben jij een zorgkanjer die denkt in mogelijkheden? Lees dan verder.

Waar ga jij werken?

In het prachtige wooncomplex Terras aan de Maas in Spijkenisse wonen 44 bewoners, verdeeld over vier zorglagen, waarvan 11 bewoners met een somatische indicatie en 33 bewoners met een psychogeriatrisch ziektebeeld. Onze locatie bestaat uit de eerste vier etages van het 28 verdiepingen tellende Terras aan de Maas met een prachtig uitzicht op de Oude Maas.

De locatie is goed bereikbaar met openbaar vervoer en er is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Klik hier voor meer informatie over deze locatie: Terras aan de Maas.

Hoe ziet jouw rol eruit?

De teamleden zijn trots op deze werkplek en willen er graag een verpleegkundige bij, die hen helpt om de kennis en vaardigheden nog verder te ontwikkelen en zo de kwaliteit van zorg voor de cliënten te waarborgen. Eigenlijk zoeken we een duizendpoot in de zorg met ervaring, die met beide voeten in de klei staat en het hoofd niet op hol laat brengen. Met andere woorden: in piektijden de handen uit de mouwen steken, de kwaliteit op peil houden en het verzorgen van een klinische les is voor jou vanzelfsprekend.

Help je mee om de dag van de bewoners de moeite waard te maken? Samen met de teamleden, de manager en de opleider de kwalitatief beste zorg bieden? Denk jij ook in mogelijkheden? Jij weet wat de cliënt doormaakt. Jij bent de expert.

Welke talenten en ervaring neem jij mee?

Als verpleegkundige bied je kwalitatief de beste zorg en kun je snel anticiperen op diverse situaties. Jij hebt een hart voor onze bewoners en weet wat de bewoner doormaakt.

Wij zijn op zoek naar een ervaren, gediplomeerde en big-registreerde verpleegkundige die graag de dag van de bewoners de moeite waard wil maken. Je hebt ervaring en affiniteit met onze doelgroep: PG en somatiek.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract);
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden;
  • Salariëring in FWG 45 (minimaal € 2.573,52 en maximaal € 3.471,49 op fulltimebasis) conform de CAO VVT. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 28 uur per week;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, 8% vakantiegeld, fietsplan, collectieve zorgverzekeringen, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering;

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)
Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening houden met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Voor meer informatie kun je bellen naar: Ria Berenschot manager zorg met verblijf: 06 – 19957951.

Stuur je sollicitatiebrief en CV onder vermelding van “verpleegkundige TADM” via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Acquisitie door werving- en selectiebureaus, uitzendbureaus of anderszins naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Verpleegkundige Terras aan de Maas Spijkenisse