Manager Zorg & Welzijn

Ben jij een betrokken en bevlogen manager met leiderschapskwaliteiten? Wil jij echt een bijdrage leveren aan je teams, de cliënten in de wijk en bijdragen aan de invulling van een zinvolle dag en het woongenot van de bewoners van het Bertus Bliekhuis? Dan is deze uitdaging zeker de moeite waard.

Waar ga jij werken?

Jouw werkgebied bestaat uit de Zorg Thuis regio’s Spijkenisse (vanuit locatie Terras aan de Maas) en Humanitas aan Zee (Hoek van Holland) en de Zorg Met Verblijf locatie Bertus Bliekhuis in Hoek van Holland.

Het betreft hier een uitdagende functie voor een manager die graag aan de slag wil in de multiculturele stad Spijkenisse in combinatie met het typische dorpse karakter van Hoek van Holland, wat je werk variërend maakt. Ook heb je een samenwerking met Welzijn op de Hoek.

Klik hier voor meer informatie over onze locaties.

Hoe ziet jouw rol eruit?

Als Manager Zorg & Welzijn ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de dienstverlening van de zorg, het werkplezier en de prestaties van je teams. Je geeft leiding aan circa 35 FTE medewerkers die het welzijn van de cliënten voorop stellen. Je stuurt direct de afdelingscoördinatoren aan binnen Zorg met Verblijf en de wijkverpleegkundige. Tevens ben je gesprekspartner voor de lokale cliëntenraad.

Het is een uitdagende functie waarin je veel ruimte krijgt je talenten en expertise te gebruiken zoals jij dat wilt. Ook de continuïteit en kwaliteit van zorg, bedrijfsvoering, financiering en het creëren van de randvoorwaarden waarbinnen de teams zo zelfstandig mogelijk kunnen werken hoort binnen je takenpakket. Ook ben je actief betrokken bij de voorbereidingen voor de vervangende nieuwbouw van de huidige locatie Bertus Bliekhuis.

Je krijgt directe leiding van de directeur Zorg Thuis en bent de verbindende schakel tussen Zorg Met Verblijf en Zorg Thuis.

Welke ervaring en expertise neem jij mee?

Je bent een betrokken, enthousiaste en ondernemende manager met een hart voor de zorg en de mensen die er werken. Je bent samenwerkingsgericht met interne en externe partners, een echte bruggenbouwer met lef en empathie en vooral met humor en relativeringsvermogen!

Daarnaast beschik je over:

• Een afgeronde HBO diploma aangevuld met een management en/of een bedrijfskundige opleiding;
  • Ervaring in een vergelijkbare functie met leiding geven aan taakverantwoordelijke teams in ontwikkeling;
  • Affiniteit met cultuursensitief en wijkgericht werken;
  • Een mensgerichte en coachende stijl van leidinggeven waarbij je jouw medewerkers weet te stimuleren en motiveren om het beste uit zichzelf te halen;
  • Ondernemingsmentaliteit waarbij je overstijgend kunt denken en strategisch adviseren;
  • Je bent in staat om verbinding te leggen tussen cliënten, medewerkers, mantelzorgers, verschillende stakeholders en wijkbezoekers in de context van de omgeving.

Om je werk goed te kunnen doen, krijg je een laptop en een telefoon van de zaak en uiteraard ook leuke collega’s.

Verder:

• Je begint met een jaarcontract van 32-36 uur waarna aanstelling op vaste basis gebeurd;
  • Een bij de functie passende salariëring conform de CAO VVT (FWG 60);
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Koos van de Lagemaat, Directeur Zorg Thuis bereikbaar via Secretariaat: 010-2713800.

Hebben wij je interesse gewekt? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV onder melding van ”Manager Zorg & Welzijn ” voor maandag 4 juli via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar: sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Een assessment is onderdeel van de sollicitatieprocedure. Bij het voldoen aan de functie-eisen, hebben interne kandidaten voorrang. De eerste gesprekken zullen op 7 juli plaatsvinden.

Manager Zorg & Welzijn