Verzorgende IG Hoogvliet

Het team in Hoogvliet wil graag een nieuwe collega erbij. Het team wordt ondersteund door de wijkverpleegkundige en de manager om gezamenlijk op zoek te gaan naar de best mogelijke oplossingen voor de cliënten. Het team bouwt op elkaars deskundigheid en professionaliteit.

Als verzorgende IG ben jij een sterke schakel, die er mede toe bijdraagt dat jullie samen de zorg en ondersteuning voor de cliënten waarborgen.

Hoe ziet jouw rol eruit?

Als verzorgende IG is geen dag hetzelfde. Jij biedt zelfstandig met jouw expertise zorg in de vertrouwde omgeving van de cliënt. Je ondersteunt de cliënten bij hun persoonlijke verzorging, begeleiding en verpleging met als doel elke dag een glimlach op hun gezicht te krijgen. Een zelfstandige en verantwoordelijke baan met ruimte voor ontwikkeling.

Welke talenten en ervaring neem je mee?

Wij vragen vooral ervaring als verzorgende IG in de thuiszorg en dat je stevig in je schoenen staat. Je hebt een ondersteunende houding naar de cliënt en zijn/haar netwerk en je bent oplossings- en resultaatgericht. Je denkt natuurlijk in mogelijkheden en oplossingen en je kiest de beste zorg voor de cliënt. Natuurlijk ben je in het bezit van het diploma verzorgende IG en ben je bereid om dag-, avond- en weekenddiensten te draaien. Je beschikt ook over een rijbewijs.

Daarnaast ben je communicatief vaardig, oplossings- en resultaatgericht, wil je ouderen ondersteunen om langer thuis te wonen, beschik je over empathisch vermogen, heb je kennis van de sociale kaart en ben je een actief teamlid. Je kunt goed zelfstandig werken, maar je werkt ook goed samen in een team.

Herken jij je hierin? Solliciteer dan bij dit team. Zij kijken uit naar jou

• Een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Contract met uren in overleg;
  • Salariëring in FWG 35, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal € 2.200,70 en maximaal €2.937,68 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;
  • Mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Caroline Moerman, manager Zorg en Welzijn via telefoonnummer 06 -12 55 87 40.

Stuur je sollicitatiebrief en CV onder vermelding van “VIG ZT Hoogvliet” naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.

Stichting Humanitas is lid van het Rotterdams Platform tegen Arbeidsdiscriminatie. Samen met andere organisaties maken wij ons sterk vóór gelijke kansen en tegen discriminatie op de arbeidsmarkt.Wij vragen iedere nieuwe medewerker om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag op naam van Humanitas te overleggen.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en dienstverlening aan de kwetsbare Rotterdammer van 18 tot 100+. Wij richten ons op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Onze kernwaarden zijn eigen regie, zoveel mogelijk zelf, betrokkenheid van naasten en denken in mogelijkheden. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 2.500 medewerkers en 1.000 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl.

Verzorgende IG Hoogvliet