Medewerker Huishoudelijke Ondersteuning Plus Skala

Wij zoeken een enthousiaste medewerker huishoudelijke ondersteuning plus voor onze begeleide woonvoorziening de Skala in Rotterdam-Zuid. Heb jij passie en affiniteit met onze doelgroep en ben jij een ware aanpakker die hen weet te activeren? Dan ben jij degene die we zoeken in ons team.

Waar ga jij werken?

De Skala biedt begeleiding en zorg aan alcohol- en/of drugsverslaafde cliënten van 55 jaar en ouder, deels met een dak- en/of thuisloos verleden. Er is sprake van GGZ-problematiek, in veel gevallen dubbel (zowel verslaving als psychiatrisch). Veel van deze cliënten behoren tot de zogenaamde groep van zorgmijders, die met veel geduld en expertise van ons team begeleiding hebben geaccepteerd en daarmee geen overlast meer veroorzaken voor hun omgeving. De locatie is goed te bereiken met de metro, fiets en de trein.

Hoe ziet jouw rol eruit?

Je biedt begeleiding bij het samen met de bewoner schoonhouden van hun woning en je helpt hen grip te krijgen op hun leven door het aanbrengen van structuur in het huishouden. Je ondersteunt de bewoner in en bij het huishouden.

Dit ben jij

Je hebt het vermogen om te stimuleren, activeren en motiveren. Je bent flexibel, creatief en je kunt snel anticiperen op diverse situaties. Verder ben je stressbestending, zelfstandig en beschik je over goede sociale vaardigheden. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, aangepast aan de doelgroep en situatie.

• Een uitdagende werkplek in een team en zelfstandigheid;
  • Een dienstverband van gemiddeld 24 uur per week;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen het team;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;

Mocht je vragen hebben, bel dan naar Jasper de Kind, teamcoördinator de Skala, tel: 06-82597191. Heb jij vragen over de recruitmentprocedure neem dan contact op met de afdeling recruitment via 06 – 58948927.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief met korte motivatie en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl  onder vermelding van “HO plus Skalaof solliciteer via dit sollicitatieformulier Solliciteer direct.

Medewerker Huishoudelijke Ondersteuning Plus Skala