Bijbaan Studenten Flexbureau

Ben je op zoek naar een bijbaan in de zorg naast je opleiding of studie? Kan je alleen in de weekenden werken of ben je juist heel flexibel? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Waar ga je werken?

Samen met jou gaan we op zoek naar de mogelijkheden binnen Stichting Humanitas. Met zo’n 200 andere studenten wordt je via het Studenten Flexbureau ingezet binnen diverse takken van de organisatie. Je werkt intensief samen met cliënten, medewerkers, mantelzorgers en vrijwilligers. Daarnaast krijg je alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en ben je gegarandeerd van een zinvolle bijbaan.

Dit ben jij

• Je staat ingeschreven bij een MBO/HBO-zorgopleiding (dit is een harde eis);
  • Je bent 18 jaar of ouder.

• Flexibele bijbaan naast je opleiding of studie;
  • Een informele Bedrijfscultuur, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Afwisselende werkzaamheden;
  • Je bepaalt zelf waar en wanneer je werkt;
  • Mogelijkheden om binnen de organisatie door te stromen naar een vaste baan.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Wendy van Herk, coördinator Flexbureau via wvherk@stichtinghumanitas.nl.

Hebben wij jouw interesse gewekt? Solliciteer nu! Stuur onder vermelding van “Studenten Flexbureau” je CV en sollicitatiebrief via de knop Solliciteer directof mail beide documenten naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Acquisitie door werving- en selectiebureaus, uitzendbureaus of anderszins naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Bijbaan Studenten Flexbureau