Verzorgende IG Berberishof

Voor onze locatie de Berberishof in Rotterdam-Schiebroek voor bewoners met een PG-indicatie, zijn wij op zoek naar een enthousiaste en flexibele verzorgende IG voor de intramurale zorg. Het is mogelijk om alleen in de avonden en in de weekenden te werken.

Waar ga je werken?

De Berberishof is een wooncomplex gericht op kleinschalig wonen met een huiselijke sfeer, waarbij je veel aandacht kunt geven aan de bewoners. De bewoners hebben een eigen kamer, maar komen samen in de gezamenlijke woonkamer waar bijvoorbeeld gezamenlijk wordt gegeten.

Het gebouw is verdeeld over 4 verdiepingen waar 6 tot 8 bewoners woonachtig zijn. De locatie ligt in de wijk Schiebroek en is goed bereikbaar met het OV, de fiets of de auto. Parkeren is kosteloos.

Klik hier voor meer informatie over de Berberishof.

Welke talenten en ervaring neem je mee?

Je bent een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar de bewoners als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende IG.

Kortom je bent een zorgmedewerker die goed aanvoelt welke aandacht, zorg en begeleiding de bewoners nodig hebben.

Hoe ziet jouw rol eruit?

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken. Ook lever je een bijdrage aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

Als verzorgende signaleer je veranderingen in de gezondheidssituatie en het welbevinden van de bewoners en zorg je voor de juiste opvolging. Je zorgt ervoor dat de nacht rustig en goed verloopt en weet te handelen bij acute situaties en volgt daarbij de bestaande protocollen. Je kunt goed samenwerken maar bent in staat zelfstandig beslissingen te nemen.

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert;
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 24 tot 32 uur per week;
  • De mogelijkheid om alleen avonden en in de weekenden te werken;
  • Een vaste arbeidsovereenkomst (contract voor onbepaalde tijd) met 2 maanden proeftijd;
  • Salariëring in FWG 35, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal € 2.200,70 en maximaal €2.937,68 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;
  • Mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Joyce van den Berg, afdelingscoördinator. Je kunt haar bereiken op 06-10378768.

Stuur je sollicitatiebrief en CV via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl . Vergeet niet om te vermelden dat je op deze vacature solliciteert.

Acquisitie door werving- en selectiebureaus, uitzendbureaus of anderszins naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Verzorgende IG Berberishof