Verpleegkundige Berberishof

Voor onze locatie de Berberishof in Rotterdam-Schiebroek voor bewoners met een PG-indicatie, zijn wij op zoek naar een enthousiaste kwaliteitsverpleegkundige voor de intramurale zorg.

Waar ga je werken?

De Berberishof is een wooncomplex gericht op kleinschalig wonen met een huiselijke sfeer, waarbij je veel aandacht kunt geven aan de bewoners. De bewoners hebben een eigen kamer, maar komen samen in de gezamenlijke woonkamer waar bijvoorbeeld gezamenlijk wordt gegeten.
Het gebouw is verdeeld over 4 verdiepingen waar 6 tot 8 bewoners woonachtig zijn. De locatie ligt in de wijk Schiebroek en is goed bereikbaar met het OV, de fiets of de auto. Parkeren is kosteloos.

Klik hier voor meer informatie over de Berberishof.

Welke talenten en ervaring neem je mee?

Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar en positief ingesteld. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar de bewoners als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verpleegkundige.

Wij zoeken iemand die open en transparant is in het handelen en in staat is om feedback te geven en te ontvangen. Iemand die de mening van een ander kan respecteren en anderen de ruimte kan geven om te groeien en stappen te zetten. Verder moet je zelfstandig kunnen werken, maar ook een teamplayer zijn.
Kortom je bent een zorgmedewerker die goed aanvoelt welke aandacht, zorg en begeleiding de bewoners nodig hebben.

Hoe ziet jouw rol eruit?

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken. Ook lever je een bijdrage aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

Als verpleegkundige heb je, naast dagelijkse zorg, een coördinerende en coachende rol. In nauwe samenwerking met jouw collega-verpleegkundige en de locatie manager besteed je veel aandacht aan kwaliteit van zorg, het realiseren van continue verbeteringen en het ontwikkelen van medewerkers op gebied van zorg en kennis in teams. Je adviseert en ondersteunt de locatie manager en opleider daarbij vanuit de eigen professionaliteit en coacht en ondersteunt medewerkers.

Werktijden/werkdagen: onregelmatig (dag/avond). De ingangsdatum van deze functie is per direct.

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert;
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • Uren per week in overleg te bepalen (afgestemd op jouw persoonlijke voorkeur);
  • Salariëring in FWG 45, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal € 2.863,68 en maximaal € 3.471,49 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;
  • Mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Joyce van den Berg, afdelingscoördinator. Je kunt haar bereiken op 06-10378768.

Stuur je sollicitatiebrief en CV onder vermelding van “VK Berberishof” via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Acquisitie door werving- en selectiebureaus, uitzendbureaus of anderszins naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Verpleegkundige Berberishof