Helpende Kristal

Wij zijn op zoek naar jou! Ben jij die gediplomeerde helpende die het hart op de juiste plaats heeft voor onze bewoners met een pg-indicatie, dan nodig ik je uit te solliciteren. Ik ga graag met je in gesprek over jouw mogelijkheden en wensen qua contracturen. Die kunnen zijn van flexibel inzetbaar tot een contract van 28- 32 uur per week voor dag-, avond- en weekenddiensten.

Waar ga jij werken?

De Kristal is een mooi wooncomplex in de Rotterdamse wijk Nesselande. Stichting Humanitas levert thuiszorg en huishoudelijke ondersteuning in het wooncomplex. Humanitas heeft in de Kristal een kleinschalige woonvoorziening voor ouderen met dementie: de Paden. Hier wonen 20 cliënten met een psychogeriatrische indicatie. De locatie is goed bereikbaar en beschikt over gratis parkeergelegenheid.

Dit ben jij

Wij zijn op zoek naar een helpende die denkt in mogelijkheden en luistert naar de wensen van de bewoners. Je toont je betrokken bij het zorgproces en vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel bewoners, familie als collega’s.

Verder voldoe je aan de volgende functie-eisen:

• Bezit van het diploma Helpende Zorg & Welzijn;
  • Affiniteit met de ouderenzorg en PG;
  • Je bent flexibel;
  • Je staat stevig in je schoenen;
  • Je beschikt over goede sociale vaardigheden.

• Wij bieden een informele sfeer en collegiale samenwerking;
  • Uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst;
  • Uren en diensten in overleg;
  • Aanstelling als medewerker verzorging;
  • Salariëring in FWG 25, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal € 2.077,40 en maximaal € 2.638,80 bruto per maand bij een 36-urige werkweek Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;
  • Mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jolanda Morf, afdelingscoördinator, via telefoonnummer 06-12469181. We bieden ook een meeloop dag of een kopje koffie voor meer informatie.

Stuur je sollicitatiebrief en cv via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten onder naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl. Vergeet niet om in je sollicitatie te vermelden dat je op deze vacature “helpende kristal” solliciteert.

Acquisitie door werving- en selectiebureaus, uitzendbureaus of anderszins naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Helpende Kristal