Welzijnsmedewerker Kristal

Voor onze locatie de Kristal in Rotterdam-Nesselande zoeken wij een begeleider MMZ 3 of MMZ 4 die graag met de doelgroep PG wil werken. Een kleinschalige locatie in de nabijheid van een bus- en metrohalte en met mogelijkheden tot vrij parkeren waar je zeker thuis zult voelen.

Waar ga jij werken?

De Kristal is een kleinschalige locatie waar 20 bewoners met een PG-indicatie wonen. De locatie staat in de mooie omgeving van Nesslande en de Zevenhuizerplas en ligt aan een mooi groen natuurgebied.

Klik hier voor meer informatie over de Kristal.

Hoe ziet jouw rol eruit?

Als welzijnsmedewerker faciliteer je de invulling van een dag die voor de cliënt de moeite waard is. Je neemt de cliënt als vertrekpunt en geeft hier samen met de cliënt, mantelzorgers, vrijwilligers en medewerkers van het zorgteam invulling aan. Het coachen van alle betrokkenen is een belangrijk onderdeel van deze functie. Een van je taken zal zijn, ondersteuning bieden met de maaltijden en bij de persoonlijke verzorging van de cliënten.

Welke talenten en ervaring neem je mee?

• Je bent in het bezit van een diploma van een relevante beroepsopleiding op niveau 4 (bijvoorbeeld SPW 4/ MMZ 4);
  • Of een relevant diploma op MBO 3-niveau en hebt door kennis en ervaring een niveau 4 denkniveau verworven;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden zowel mondeling als in schrift; Je hebt een praktische, sociale instelling;
  • Je bent zelfstandig, creatief en beschikt over een probleemoplossend vermogen;
  • Humor;
  • Je bent computervaardig en kunt organiseren en plannen.

• Een plezierige werkplek met leuke en enthousiaste collega’s en zelfstandigheid;
  • Salariëring in FWG 40 (minimaal € 2.422,65 en maximaal € 3.159,64 op fulltime basis) conform de CAO VVT;
  • Een arbeidsovereenkomst met uren in onderling overleg;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, 8% vakantiegeld, fietsplan, collectieve zorgverzekeringen, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering;

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jolanda Morf, afdelingscoördinator, via telefoonnummer 06-12469181. We bieden ook een meeloop dag of een kopje koffie voor meer informatie.

Stuur je sollicitatiebrief en CV onder vermelding van “Welzijnsmedewerker Berberishof” via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Acquisitie door werving- en selectiebureaus, uitzendbureaus of anderszins naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Welzijnsmedewerker Kristal