1e medewerker bediening Brasserie Intermetzo & bar, 36 uur per week

Wij zijn op zoek naar een ervaren 1e medewerker bediening voor Brasserie Intermetzo & bar m/v.

Waar ga je werken?

Je komt te werken in een klein team waar wij dagelijks bewoners, familieleden, mantelzorgers en bewoners uit de wijk ontvangen. De brasserie is het sociale hart van Verpleeghuis Akropolis waar al deze gasten elkaar kunnen opzoeken. Brasserie Intermetzo & bar is gevestigd in verpleeghuis Akropolis. Dit is de grootste locatie van Humanitas en gelegen in de Rotterdamse wijk Hillegersberg. De locatie is goed te bereiken met OV, fiets en auto en beschikt over voldoende gratis parkeergelegenheid.

Hoe ziet jouw rol eruit?

Als 1e medewerker ben je de rechterhand van de Coördinator restaurant die je bij afwezigheid ook vervangt. Je staat operationeel en dus midden in het team. Hierdoor kan je je ervaring aan collega’s overdragen, weet je wat er speelt bij je collega’s en ben je benaderbaar voor onze gasten. Je zorgt samen met het team dat operationeel alles in goede banen wordt geleid. Bestellingen doen en commercieel denken heb je ervaring mee. Je denkt proactief mee in verbeteringen en evenementen voor Intermetzo & bar en durft zelfstandig beslissingen te nemen.

Wie ben jij?

Je vindt niks mooier dan het horeca vak! Gasten voorzien van een fantastische avond doordat jij ze een stap vóór bent en ze overal in ontzorgt. Geen dag is hetzelfde en als je gasten tevreden zijn. Daarvoor doe je het. Zodra je voor het horeca vak kiest, weet je dat je fulltime aan het werk bent en bij het einde van je dienst de sterren aan de hemel staan en dat je salaris past echt interessant wordt als je veel fooi ontvangt. Laten wij nu bij Humanitas een functie beschikbaar hebben waar je de voordelen hebt van de horeca, een goed salaris, tijd voor vrienden & familie en je op interessante uren werkt.

Welke talenten en ervaringen neem je mee?

Ben jij de bevlogen horecatijger die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en beschik jij over onderstaande functie-eisen en talenten? Dan ben jij degene die wij zoeken.

• Sociale vaardigheden;
  • Meerdere jaren ervaring in de Horeca;
  • Je bent in bezit van sociale hygiëne & een HACCP-certificaat;
  • Ervaring in het leidinggeven aan een team;
  • Ervaring met het gebruik van Word en Excel;
  • Flexibele uren kunt draaien (Je werkt de ene week 4 dagen en de andere week 5 dagen waarvan ook een weekend (zaterdag en zondag) in de 2 weken).

• Een gezellige, levendige werkplek met collega’s die je graag helpen;
  • Een contract van 36 uur per week;
  • Een salaris dat past bij de functie, conform de CAO VVT;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, het fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;

De baan iets voor jou?

Het stimuleren van talent, leren en ontwikkelen; daar staan wij voor. Als je bij ons komt werken, bieden we je een professionele loopbaan en natuurlijk ook werkplezier, een goede werk-privé balans, ontwikkeling en eigen regie en ruimte om te mogen zijn wie jij bent.

Stuur onder vermelding van “ 1e medewerker bediening Brasserie  je sollicitatiebrief en CV via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern geplaatst. Bij geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Liever eerst even bellen voor nog wat extra info? Joost Santing, Coördinator restaurants vertelt je graag meer: 06-234 796 84. Vragen over de procedure? Neem dan contact op recruitment via 06-58948927.

Acquisitie door werving- en selectiebureaus, uitzendbureaus of anderszins naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

1e medewerker bediening Brasserie Intermetzo & bar, 36 uur per week