Humanitas Studenten Flexbureau

Ben je op zoek naar een bijbaan naast je opleiding of studie? Kan je alleen in de weekenden werken of ben je juist heel flexibel? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Samen met jou gaan we op zoek naar de mogelijkheden binnen Stichting Humanitas. Met zo’n 200 andere studenten wordt je via het Studenten Flexbureau ingezet binnen diverse takken van de organisatie. Je werkt intensief samen met cliënten, medewerkers, mantelzorgers en vrijwilligers. Daarnaast krijg je alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en ben je gegarandeerd van een zinvolle bijbaan.

Wat vragen wij van je?

• Je staat ingeschreven bij een MBO/HBO- zorgopleiding of een Social Work gerelateerde opleiding;
  • Je bent 18 jaar of ouder.

Wat hebben wij te bieden?

• Flexibele bijbaan naast je opleiding of studie;
  • Een informele Bedrijfscultuur, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Afwisselende werkzaamheden;
  • Je bepaalt zelf waar en wanneer je werkt;
  • Mogelijkheden om binnen de organisatie door te stromen naar een vaste baan.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Wendy van Herk, coördinator Flexbureau via wvherk@stichtinghumanitas.nl.

Hebben wij jouw interesse gewekt? Solliciteer nu!

Stuur je sollicitatiebrief en CV onder vermelding van “Studenten Flexbureau” in de onderwerpregel naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.